کد مطلب:320451 شنبه 1 فروردين 1394 آمار بازدید:259

عملکرد امروز بهائیت
آنان از اسرائیل برای زنده نگهداشتن آیین خود كمك می گیرند و مسئولین رژیم غاصب هم با توجه به اهداف مشتركشان، از آنان حمایت می كنند، برای نمونه به خبر زیر توجه كنید:

سه شنبه، اول خرداد 1380ش، مصادف با سالروز رحلت حضرت رسول اكرم (ص)، رژیم صهیونیستی، برای تجمع فرقه ضاله بهائیت به منظور افتتاح یك ساختمان دویست و پنجاه میلیون دلاری در ارتفاع كرمل در حیفا جشن و پایكوبی راه انداخت. ساخت این مجموعه عظیم، با حمایت مستقیم اسحاق رابین (نخست وزیر معدوم رژیم اشغالگر)، از سال 1372ش، زیر نظر دو بهایی فراری به نام های مهندس حسین امانت و دكتر فریبرز صهبا، با شدیدترین تدابیر امنیتی آغاز شد. این تصمیم، پس از برگزاری اجتماع سراسری سران بهائیت در نیویورك (1992م) زیر نظر سیا و موساد- با هدف ایجاد قوس و زیارتگاه متناسب با شأن پیامبر دیانت بابی در مدفنش - به مسئولان رژیم اشغالگر ابلاغ شد. در این مراسم اركستر سمفونیك اسرائیل حاضران را - كه میان آنها مسؤولان سیاسی و اقتصادی و امنیتی صهیونیستها و برخی بهائیان اروپا و آمریكا بودند - برای دعا و نیایش همراهی می كرد. نكته مهم و قابل توجه این تجمع، حضور خبرنگاران رادیو و تلویزیونهای مختلف جهان، برای ایجاد پوشش علنی صوتی و تصویری افتتاح كاخ بود. اهدافی كه برگزار كنندگان مراسم، خواهان نشر آن، به وسیله این خبرنگاران بودند، می توان به این موارد اشاره كرد:

1. دولت اسرائیل، با نهایت افتخار می تواند میزبان همه بهائیان جهان - به ویژه بهائیان ساكن كشورهای اسلامی - باشد.

2. آثار این دیانت مدرن و پیشرفته، كه متناسب با جهان توسعه یافته قرن 21 است - به صدها زبان و لهجه ترجمه و منتشر شده است و می تواند برابر سایر برداشتها و قرائتهای عقب افتاده و متحجرانه بایستند.

3. بهائیت، رو به گسترش است و تعداد بهائیان جهان كه متمایل به دولت اسرائیل هستند، بیش از 6 میلیون نفر است. [1] .

می توان گفت اسرائیل در پی جلب سرمایه های بهائیان و مشغول كردن مسلمانان به آنها و فراهم كردن یك حامی بسیار خوب برای یهودیان است.

اكنون بهائیت نیز با مظلوم نمایی در جوامع بین الملل - به ویژه در ایران اسلامی كه سرزمین موعود آنها است - در پی آن هستند كه بگویند: "ما بر حق هستیم و حقوق ما پایمال شده است". و طبق معمول، استكبار جهانی هم از آنان حمایت می كند، به عنوان نمونه وقتی جامعه بهائی نامه ای به آقای خاتمی (رئیس جمهوری وقت ایران) می نویسند و تظلم خواهی می كنند، برخی سازمانهای بین المللی، با استناد به همین نامه، ایران را به نقض حقوق بشر محكوم می كنند. به گفته یكی از صاحب نظران: "این نامه در شرایطی - به صورت گسترده - توزیع شد كه در كنار تهدید ایران به وسیله اسرائیل، فشار آمریكا و اروپا بر ضد فعالیت های هسته ای ایران اوج گرفته و آنها هر روز بخشی از جنگ روانی و تبلیغاتی خود را در این باره انجام می دهند، تا جایی كه تونی بلر و جك استراو، نخست وزیر و وزیر امور خارجه انگلیس اعلام كردند كه پس از پرونده هسته ای، پرونده حقوق بشر در ایران در دستور كار قرار می گیرد و در این بین، جامعه بهائیان هم مورد استفاده ابزاری صهیونیسم ها قرار گرفته است. [2] .

چندی پیش هم اعلام كردند بهائیان و صوفیان در ایران آزاد نیستند، باید از حقوق آنها دفاع كرد. جالب این است كه برخی روشنفكران داخلی هم به بهانه دفاع از حقوق بشر، از جامعه بهائی و گروههای انحرافی ضاله حمایت می كنند. امیدواریم اینها- مانند جامعه بهائی- جاسوس یا عامل صهیونیسم ها نباشند. شبكه های خبری وابسته به صهیونیسم نیز در اختیار تبلیغات این فرقه است كه با تكیه بر مظلومیت آنان و حق آزادی عقیده، برای آنان تبلیغات كرده، و نظام مقدس جمهوری اسلامی را- كه با آنان اختلاف ریشه ای دارد - محكوم می كنند.

در مجموع امروز بهائیت یك تشكیلات بین المللی است و شهر عكا (قبله بهائیان كه در اسرائیل قرار دارد) مركز همبستگی و پیوند آنها با صهیونیسم- به ویژه در امور اقتصادی- است. البته بیشترین پیروان بهائیت، در كشور آمریكا ساكنند. تشكیلات آنان در تمام كشورهای جهان به ویژه كشورهای آفریقایی و آسیایی- شعبه دارد و برای خود تبلیغ می كنند. اهداف آنان با اهداف صهیونیسم گره خورده و به یكدیگر احترام متقابل دارند. آنان برای نابودی مسلمانان به ویژه شیعیان- تلاش مضاعفی از خود نشان می دهند. باید بیش از پیش هوشیار بود چرا كه دست صهیونیست ها كاملاً نمایان است.


[1] پايگاه اطلاع رساني موعود (WWW. Mouood. com).

[2] سايت بازتاب، 23 آذر 83، مقاله شهريار رضوان طلب، ذيل عنوان "پشت پرده ي شب نامه ي بهائيان".